مراسم « روز کتابدار» با حضور استاندار یزد برگزار شد

مراسم « روز کتابدار» به صورت مجازی با حضور استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم « روز کتابدار» پیش از ظهر امروز به صورت مجازی با حضور محمد علی طالبی استاندار یزد در محل کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد.

رمضانی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این مراسم گفت: ما از استان یزد خاطرات خوب و شیرینی در زمینه فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی داشتیم و امیدواریم که کتابخانه مرکزی یزد نیز هرچه زودتر به روی مردم باز شود و وعده ما محقق شود و به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم نیز از کتابخانه‌ها و فعالان کتابخوانی برتر استان تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

در بخش انجمن‌های برتر شهرستان، از رضا زارع‌زاده، علیرضا نوکار و سیدمحمد رستگاری، فرمانداران شهرستان‌های مهریز، تفت و یزد به عنوان رؤسای برتز انجمن تقدیر شد.

در بخش کتابدار فعال در حوزه مجازی نیز از مریم هدایتی، مسئول کتابخانه حاج علی‌اکبر کاظمینی؛ فرحنازالسادات میرنژاد، مسئول کتابخانه حضرت زهرا(س) و ایمان مطهری‌نیا، مسئول کتابخانه فرخی یزدی هر سه از شهرستان یزد، تجلیل به عمل آمد.

وجیهه ابراهیمی، مسئول کتابخانه روستایی سیدالشهدا(س) اسلامیه شهرستان تفت؛ کبری ستار، مسئول کتابخانه روستایی شهید ذبیح‌الله شفیعی شهرستان ابرکوه و مرضیه زارع علی‌آبادی، مسئول کتابخانه روستایی شهدای بنادکوک شهرستان تفت نیز به عنوان کتابداران برتر در حزوه فعالیت‌های ترویجی معرفی و تقدیر شدند.

در بخش کتابخوانان برتر استانی نیز سه برگزیده از شهرستان‌های مهریز و یزد معرفی شدند.

زهرا زارع عصمت‌آبادی، عضو کتابخانه روستایی سمساریزدی شهرستان مهریز؛ عطیه خراسانی، عضو کتابخانه روستایی حاج علی‌اکبر محبوبی مهریز و راحله سلطانی، عضو کتابخانه شهید هدایت سلطانی شهرستان یزد نیز در این بخش حائز رتبه برتر استانی شدند و موردتقدیر استاندار یزد قرار گرفتند.

کد خبر 995079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha