ایجاد فرصت تحصیل ۳۰ هزار دانشجوی مقاطع مختلف در دانشگاه پیام نور فارس

صیف گفت: در دانشگاه پیام نور فارس به عنوان یکی از مراکز مهم علم آموزی در استان، فرصت تحصیل بیش از ۳۰ هزار دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ویژه در مناطق محروم ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در نخستین كنفرانس ملی « حقوق، فقه و فرهنگ» از سوی دانشگاه پیام نور استان فارس با همکاری دادگستری فارس صبح امروز به صورت مجازی گفت: در دانشگاه پیام نور فارس به عنوان یکی از مراکز مهم علم آموزی در استان، فرصت تحصیل بیش از 30 هزار کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ویژه در مناطق محروم ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: در سال های اخیر کنفرانس ها و همایش های بین المللی نیز در این دانشگاه برگزار شده که نشان از توجه به فعالیت های پژوهشی است.

وی با اشاره به برگزاری در نخستین كنفرانس ملی « حقوق، فقه و فرهنگ» به صورت مجازی در دانشگاه پیام نور فارس بیان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی این کنفرانس به صورت مجازی برگزار شده است.

صیف ادامه داد: از زمان شیوع کرونا شاهد برگزاری منظم کلاس ها به صورت آنلاین بوده ایم و به دلیل وجود زیرساخت های مناسب فنی در حوزه آموزش الکترونیکی، امکان برگزاری مجازی همایش ها نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس  از برگزاریسایر همایش ها در این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: دومين كنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه، نخستين كنفرانس ملی علوم شناخت و تعليم و تربيت، نخستين كنفرانس ملي آينده پژوهی، علوم تربيتی و مديريت و نخستين كنفرانس ارتباطات ورزشی از کنفرانس هایی است که دانشگاه پیام نور فارس به زودی برگزار خواهد کرد.

کد خبر 995081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha