بهره برداری از هفت کیلومتر مسیر ایمن دوچرخه سواری در منطقه ۱۱ شهر شیراز

اسکندرپور گفت: با احداث و بهره برداری از هفت کیلومتر مسیر ایمن دوچرخه سواری در منطقه ۱۱ شهر شیراز علاوه بر دوچرخه سواری در روز فرصت دوچرخه سواری در شب نیز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در مراسم افتتاح مسیر دوچرخه سواری در منطقه 11 شهر شیراز گفت: با احداث این مسیر  در منطقه 11 شهرداری شیراز، هفت کیلومتر مسیر ایمن دوچرخه سواری به بهره برداری رسیده است.

شهردار شیراز افزود: در شمال به جنوب رودخانه این مسیر احداث شده و یک تونل نور به عنوان یک نوع سایبان با استفاده از دیدگاه بافت تاریخی شیراز نیز در این مسیر احداث شده که فرصتی برای استراحت دوچرخه سواران در هوای خنک در تابستان است.

وی اضافه کرد: این تونل فرصت استراحت دوچرخه سوار را در گرما به ویژه فصل تابستان فراهم می کند که نورپردازی نیز شده است تا در شب به عنوان المان شهری و زیبا سازی نیز کارایی داشته باشد.

شهردار شیراز اعلام کرد: این مسیر، طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری ایجاد شده ایمن در شهر شیراز است که امروز افتتاح شده و فرصتی برای دوچرخه سواری ایمن ایجاد کرده و نور پردازی آن فرصت دوچرخه سواری در شب را نیز فراهم می کند.

کد خبر 995134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha