قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس(س) تهران همیار سلامت جذب می‌کند

قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس(س) تهران با توجه به نیاز مبرم بیمارستانها در موج سوم کرونا برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی از طلاب استان تهران همیار سلامت جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس(س) تهران با توجه به نیاز مبرم بیمارستانها در موج سوم کرونا برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی از طلاب استان تهران همیار سلامت جذب می‌کند.

بنابراین گزارش حدود یک ماه و نیم است که موج سوم کرونا شروع شده و شدیدتر از دو موج قبلی در حال جولان است فشار شدید کارها در حوزه درمان و طولانی شدن این پروسه، نفس و روحیه کادر درمان را تنگ و آزرده کرده است، جهادگران سلامت و در سه دوره هجوم کرونا با حضور و همراهی در بیمارستان‌های کرونا سعی در کاهش این آزردگی و فشار ولو به قدری اندک داشتند.

با توجه به افزایش ابتلا و حجم فشار کاری کادر درمان، برای ادامه همراهی نیاز به کمک و همیاری تک تک شماست... کمک‌های چند روزه و داوطلبانه تک تک ما و شما کنار هم می‌تواند موج‌شکن باشد و زندگی بخش! برای کمک داوطلبانه به کادر درمان بیمارستان ها با ما همراه باشید که به شدت نیازمند این حضور هستیم.

گفتنی است که ثبت نام نیروهای داوطلب از طریق سایت www.jsalamat.ir امکان‌پذیر است.

همچنین داوطلبان صرفا از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتس آپ و یا پیامک با پشتیبانی بانوان توسط خانم سعادتمند به شماره تماس ۰۹۳۷۰۸۴۴۰۳۲ و پشتیبانی آقایان توسط آقای شیرازی با شماره تماس ۰۹۱۰۴۹۷۴۱۴۷ ارتباط برقرار کنند.

 

کد خبر 995225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha