عرفان‌پور دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) شد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی میلاد عرفان‌پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی میلاد عرفان‌پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه های محمدی(ص) منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت علیه‌السلام و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی هر ساله جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نهادها و مؤسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می‌کند.

بر این اساس و بنا به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با همکاری و تعامل مؤثر و سازنده با تمامی نهادها و مؤسسات قرآنی، در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.»

کد خبر 995344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha