کارکنان نانوایی در صورت عدم استفاده از ماسک جریمه می شوند

فرماندار شیروان گفت: کارکنان نانوایی در صورت عدم استفاده از ماسک جریمه می شوند.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: کارکنان نانوایی ها و سایر صنوف در صورت عدم استفاده از ماسک جریمه و واحد صنفی آنان پلمب خواهد شد.

 

فرماندار شیروان بیان کرد: همشهریان در جریان باشند الان در وضعیت نارنجی هستیم و اگر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی وارد وضعیت قرمز شویم بخش عمده واحدهای صنفی و واحدهای خدماتی تعطیل خواهند شد و بخش دیگر با محدودیت های ساعت کار مواجه می شوند.

 

مرآتی بیان کرد: در اجری این طرح، آرایشگاه های زنانه تعطیل می باشد، واحد های صنفی رستوران‌ها، اغذیه ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها و جگرکی ها فقط مجاز به فعالیت بیرون بر هستند در غیر این صورت پلمب می شوند.

 

شهردار شیروان هم عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها و وضعیت نارنجی این شهرستان، تمام ورودی های فرعی و اصلی این شهر ازساعت 12 دیشب بسته شد.

 

«شاهرخ شاهرخ» بیان کرد: همه ورود و خروج خودروها به داخل شهر فقط از میادین امام علی(ع) امکان پذیر است و همچنین محور شهید حاجلو ( زیارت به شیروان و بالعکس) در راستای اجرای طرح فاصله گذای اجتماعی  مسدود شد.

 

شهردار شیروان تصریح کرد: همچنین ورود و تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در شیروان از امروز به مدت دو هفته ممنوع و در صورت عدم توجه مشمول پنج میلیون ریال جریمه یک بار در هر 24 ساعت خواهد بود.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 995384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha