ورود خودروها با پلاک غیر بومی به جهرم ممنوع شد

شفیعیان گفت: از امروز اول آذر ماه به مدت ۲ هفته ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعان»، امروز (شنبه ۱ آذر) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به آغاز محدودیت ها در راستای کنترل روند افزایشی بیماری کرونا، گفت: ادامه محدودیت های کرونایی بستگی به وضعیت شهرستان و اجرای پروتکل های بهداشتی دارد.


فرمانده ویژه جهرم با تاکید بر روند کنترل ورود و خروج به این شهرستان، افزود: از امروز اول آذر ماه به مدت ۲ هفته ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است.

 

وی با اشاره به تعطیلی مساجد و تمام مراکز فرهنگی و اجتماعی در جهرم به مدت ۲ هفته، عنوان کرد: هدف ما از انجام این محدودیت ها، عدم تجمع و حفظ سلامتی مردم است.

 

شفیعیان همچنین ادامه داد: سایر مراکز آموزشی در شهرستان جهرم نیز به مدت ۲ هفته در راستای کنترل روند افزایشی بیماری کرونا تعطیل است.

 

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها از سوی ادارات و ارگان های دولتی در شهرستان جهرم تصریح کرد: دور کاری ۲ سوم پرسنل ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان جهرم اجباری بوده و ادارات نباید در این زمینه سلیقه ای عمل کنند.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه  با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا تدابیر و محدودیت های شدیدتری براساس رنگ‌بندی اعلامی شهرها در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اعمال شده است، خاطرنشان کرد:‌ طرح جدید و جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی متناسب با روند بیماری در همه شهرهای کشور و استان فارس اعمال می‌شود.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه هفت راهبرد اصلی شامل تجدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها، تست فراوان و هوشمند، قرنطینه افراد، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، تقویت درمان‌های سرپایی، آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در قالب اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در پیش گرفته شده است، عنوان کرد:‌ محدودیت‌ها در پنج بخش ادارات، تجاری و بازرگانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها اعمال می‌شود و ضمانت اجرا برای هر بخش تعیین شده است.

 

فرماندار ویژه جهرم همچنین در پایان از تمام فعالین صنفی شهرستان جهرم که در عملیاتی شدن مصوبه ستاد مقابله با کرونا همکاری داشتند، قدردانی کرد. 

کد خبر 995565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha