تداوم محدودیت های کرونایی در جهرم بستگی به وضعیت شهرستان دارد

رضایی با اشاره به تداوم روند محدودیت های کرونایی در شهرستان جهرم، گفت: ادامه محدودیت ها قطعا بستگی به وضعیت شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۱ آذر) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم گفت: در راستای عملیاتی شدن مصوبه های ستاد شهرستانی مقابله با کرونا همکاری تمام ارگان های شهرستان و اصناف الزامی است. 

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، افزود: با همیاری یکدیگر می توانیم این بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.

 

وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و کنترل روند افزایشی این بیماری در جامعه، بیان کرد: همکاری اصناف در عملیاتی شدن مصوبه ها قابل توجه است که در این راستا از تک تک آنها قدردانی می کنیم.

 

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه بسیاری از اصناف مخارج زندگی خود را به صورت روزانه کسب می کنند، خاطرنشان کرد: در این ۲ هفته عده ای ممکن است متضرر شوند و حمایت افراد خیر می تواند در این روزها یاری دهنده اصناف باشد.

 

وی با اشاره به تداوم روند محدودیت های کرونایی در شهرستان جهرم، تصریح کرد: ادامه محدودیت ها قطعا بستگی به وضعیت شهرستان دارد.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر ویژه در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: رصد افراد مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم جهت کاهش شیوع بیماری بسیار مهم است.

 

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در راستای کمک به بیماران کرونایی در شرایط خاص و بحرانی امروز، خاطرنشان کرد:‌ به این افراد که با ایثار و فداکاری خود در حال خدمت به مردم هستند، خدا قوت و خسته نباشی می گوییم.

 

رضایی در پایان به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت:‌ از مردم شهرستان جهرم خواهشمندیم به اصول بهداشتی توجه کرده و از تجمعات غیر ضروری به جد پرهیز کنند چرا که بدون همکاری یکدیگر نمی توان این بیماری را کنترل کرد.

کد خبر 995577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha