۱۵۸ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد/ فوت ۱۵ نفر

مهدی زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد و ۱۵ نفر دیگر هم جان باختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۱ آذر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ مبتلای جدید به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده است که ۳۳ نفر از آنان در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۱۵۸ بیمار جدید شناسایی شده، ۳۳ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۵ نفر فردوس، ۳۴ نفر قاین، ۱۹ نفر طبس، هشت نفر نهبندان، پنج نفر درمیان، ۶ نفر سربیشه، پنج نفر سرایان، ۲۸ نفر زیرکوه و  پنج نفر نیز مربوط به شهرستان خوسف است.

 

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۳۵۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از بیماران بستری تست کرونا برای ۲۳۶ نفر مثبت شده است.

 

وی ادامه داد: ۴۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که حال ۲۲ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: متأسفانه با ثبت ۱۵ مورد جدید فوت در ۲۴ ساعت گذشته تعداد فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا به ۵۳۶ مورد در خراسان جنوبی رسید.

 

به گفته وی در خراسان جنوبی تا کنون ۲۷ هزار و ۶۸۲ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۳۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

کد خبر 995635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha