کمک ۵میلیارد تومانی استاندار مازندران برای رفع مشکلات عمرانی مددجویان

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه لوله کشی منزل هزار و ۳۰۰ مددجو، احداث سرویس بهداشتی برای۲۵۰ نفر و احداث حمام برای۳۵۰ نفر ۱۰ میلیارد تومان بودجه لازم است، گفت: استاندارمازندران قول مساعدت ۵ میلیارد تومانی برای رفع این مشکلات مددجویان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(2آذر)در دیدار با «احمد حسین زادگان» استاندارمازندران و «مهدی رازجویان» معاون عمرانی استاندار، هدف از دیدار را  پیگیری مشکلات ساخت هزار واحد مسکن محرومین اعلام کرد و گفت: کمیته امداد استان هزار و ۵۰۰ نفر را به بنیاد مسکن معرفی کرد متاسفانه فرایند طولانی صدور پروانه ساختمان موجب شد که پروسه با مشکل مواجه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران افزود: تاکنون تنها بیش از ۱۰۰ نفر در سامانه مسکن ثبت نام شدند اگر اینطور پیش برود تا پایان سال نمی‌توانیم احداث ۵۰۰ مسکن را هم شروع کنیم، در این راستا با توجه به صورت جلسات متعدد که در استانداری، بنیاد مسکن و کمیته امداد داشتیم در مباحث نطام مهندسی و کاردانی روستایی مشکلاتی بود که امروزآمدیم با معاون عمرانی استاندار درمیان گذاشته شود.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: معاون عمرانی استاندار طی تماس تلفنی برای تسهیل مشکل ثبت نام مددجویان امداد در سامانه مسکن دستورات لازم را مبذول فرمودند، تا برای تسریع صدور پروانه ساختمان محرومین استان مازندران اقدامی صورت بگیرد.

 

وی یادآورشد: همچنین طی تماس تلفنی رئیس کمیته امداد کشور با استاندار مازندران، در جهت حل مشکل هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان امداد استان در بحث لوله کشی گاز، ۲۵۰ نفر در حوزه سرویس بهداشتی و ۳۵۰ نفر برای احداث حمام که برآورد ۱۰ میلیارد تومانی هزینه داشتیم، مقرر شد که استاندار ۵ میلیارد تومان را فراهم کند.

 

حجت الاسلام عالیشاه عنوان کرد: در بحث مسکن هزار واحدی محرومین پیگیری شد تا با مشارکت خیران و مسئولان در این بخش گام بلندی برداشته شود، همچنین با توجه به فصل سرما در بحث لوله‌کشی گاز المک جلوی منازل مددجویان نصب شد، نصب کنتور و انشعابات رایگان است، ولی برای لوله کشی نفری ۵ میلیون تومان هزینه دارد که قرار شد استاندار ۵۰ درصد را کمک کند.

کد خبر 995925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha