توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی همزمان با آغاز هفته بسیج در استان فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان فارس تا ۱۳ دی جاری بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی همزمان با آغاز هفته بسیج در سراسر فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (یکشنبه 2 آذر) از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در قالب اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح همزمان با آغاز هفته بسیج در سراسر استان فارس به اجرا در می آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این طرح در تداوم رزمایش کمک مومنانه و برای توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا می شود.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب 15 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق استان فارس، نذورات بقاع متبرکه و کمک های خیران در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی از تداوم طرح «شهید سلیمانی» تا 13 دی جاری خبر داد و عنوان کرد: به تناسب موقوفات و بقاع متبرکه در سراسر استان برای تامین و توزیع بسته های  حمایتی و سبد ارزاق اقدام می شود.

وی تصریح کرد: این بسته های معیشتی حاوی ماکارانی، برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و بسته های بهداشتی هستند و با نگاه بسیجی و جهادی می توان با خدمات رسانی به جامعه گره از مشکلات مردم در شرایط سخت باز کرد.

 

 

کد خبر 995974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha