کانون های مساجد استان کرمان هفته کتاب را پر بار برگزار کرد

حجت الاسلام گرجی با قدردانی از کانون ها و کتابداران مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برنامه های پرباری در هفته کتاب برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی یکشنبه (2 آذر) در نشست مجازی کتابخوان با اشاره به حضور احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن 23 نفر» در این نشست؛ هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان رواقی به عنوان رواق کتاب داریم و یکی از مزیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه فعالیتی خود، مزیت کتاب و کتابخوانی است.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانافزود: در گام دوم انقلاب به تناسب زمان و تقاضای جامعه روز، باید پله های صعود و قله های علم و دانایی را بپیماییم و به هر میزان که جامعه داناتر باشد قطعاً بیناتر است و چالش های پیش روی خود را می شناسد و و می فهمد و مستحکم تر گام بر می دارد.

 

 

 

وی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان بسیار پربار بود؛ با قدردانی از  کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مدیران و کتابداران که در این زمینه تلاش کردند، ادامه داد: در کنار معرفی کتاب در قالب طرح «شنبه های با کتاب» این ابتکار و خلاقیت با هم اندیشی و هم فکری در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد را داشتیم و تصمیم گرفتیم در این هفته نشست کتابخوان داشته باشیم.

 

 

 

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: دومین تجربه نشست کتابخوان در بستر فضای مجازی با حضور احمد یوسف زاده در حالی برگزار می شود که قلم، بیان و تجربه او حس خوبی به بچه های مسجد خواهد داد.

 

 

وی گفت: نسل امروز ما باید متوجه این مشکلاتی که در گذار فرآیند حرکت انقلابی و اسلامی وجود داشته، باشد لذا شاید مسئولیت سنگین تر باشد زیرا کسانی که بعد از بازگشت از جبهه جنگ، کماکان در این فرآیند حرکت انقلابی و اسلامی هستند، حرکت های آنها و کارهایی که در مسیر روشنگری جامعه اسلامی دارند، دیده می شود.

کد خبر 996038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha