نخستین بارش برف پائیزی در شهر اردبیل آغاز شد / بارش خفیف برف ادامه خواهد داشت

محمدی با اشاره به اینکه نخستین بارش برف پائیزی در شهر اردبیل از ساعاتی پیش آغاز شده است، گفت: بارش خفیف برف در مناطق مختلف استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نخستین بارش برف پائیزی در شهر اردبیل از ساعاتی پیش آغاز شده است و این بارش ها در مناطق مختلف استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز دوشنبه ۳ آذرماه تا ظهر چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در غالب مناطق استان جوی پایدار حاکم خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: البته طی همین مدت در برخی مناطق به ویژه در نوار شرقی و مناطق جنوبی در بعضی ساعات بارش خفیف برف نیز احتمال می رود.

 

وی افزود: کاهش دمای هوا در ساعات شب نیز از دیگر پدیده های جوی طی این هفته خواهد بود و هوای سرد در استان حاکم می شود و برای صبح فردا در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای منفی ۵ تا ۷ درجه سلسیوس نیز انتظار می رود.

 

محمدی اظهار داشت: از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری با نفوذ سامانه ناپایدار به استان سرعت وزش باد افزایش یافته و در مناطق مرکزی به صورت تند تا نسبتاً شدید خواهد وزید.

 

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: از اواخر ساعات چهارشنبه به تدریج آسمان ابری شده و از روز پنجشنبه ۶ آذرماه تا اواسط هفته آینده بارش باران و برف و هوای سرد استان را فرا می گیرد.

 

محمدی ادامه داد: بارش در روزهای جمعه 7 آذرماه و شنبه هفته آینده قابل توجه خواهد بود و لذا توجه به هشدار سطح زرد از سوی شهروندان توصیه می شود.

کد خبر 996312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha