پلمب ۱۲ واحد از بازرسی ۲۱ هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی

جرجانی گفت: در طرح اعمال محدودیت اجتماعی جدید کرونا، ۱۲ واحد صنفی از ۲۱ هزار و ۳۸۰ واحد بازرسی شده در خراسان جنوبی پلمب شد.

«عباس جرجانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در راستای طرح اعمال محدودیت های جدید کرونا، نظارت های میدانی برای بررسی وضعیت تعطیلی واحدهای صنفی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در سطح استان در حال انجام است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  با اشاره به همراهی ۹۷ درصدی اصناف خراسان جنوبی در طرح محدودیت اجتماعی، افزود:  از ابتدای آذرما جاری،  ۲۱ هزار  و 380 واحد صنفی بازرسی شدند.

 

جرجانی تصریح کرد: طی این مدت، از تعداد  ۲۱ هزار  و 380 واحد صنفی واحد بازرسی شده،  تنها ۱۲ واحد صنفی به  دلیل فعالیت در سطح استان پلمب شده  اند.

 

وی  از فعالیت ۴۸ تیم بازرسی برای اجرای محدودیت‌های گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی خبر داد و اضافه کرد: این 48 تیم شامل بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان این سازمان هستند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از واحدهای صنفی، گزارش و شکایات خود را از طریق شماره 124 معاونت بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان این سازمان وادارات تابعه به صورت شبانه روزی اعلام کنند.

کد خبر 997144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha