موج مهربانی در بیرجند برای کمک به بیماران کرونایی نیازمند

مرکز نیکوکاری موج مهربانی با همکاری خیران ۱۰۰ بسته غذایی تقویتی و ارگانیک در بین بیماران کرونایی نیازمند شهرستان بیرجند توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سارا خسروی» عصر امروز (۵ آذر) در حاشیه مراسم آماده سازی و توزیع بسته های غذایی ویژه بیماران کرونایی نیازمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در هفته های اخیر شاهد پیشرفت روزانه تعداد بیماران کرونایی در سطح استان و به دنبال آن، آمار بالای فوتی ها هستیم و به نظر می رسد محرومیت استان در این شرایط حادّ و بحرانی از همه ی زوایا بیش از پیش خودنمایی می کند.

 

 

 

 

مدیر موسسه نیکوکاری موج مهربانی بیرجند ادامه داد: در همین راستا طرح ضروری این ماه مرکز نیکوکاری، تهیهی پک تقویتی متشکل از مواد مقوی و ارگانیک ویژه ایمن‌سازی بدن و تقویت بنیهی جسمانی بخشی از این افراد نیازمند است.

 

 

وی از تهیه ۱۰۰ بسته غذایی تقویتی و ارگانیک برای توزیع در بین بیماران کرونایی نیازمند بیرجند خبر داد و افزود: اقلام اهدایی این بسته غذایی شامل عسل ارگانیک، پک دمنوش های گیاهی، خرما، میوه، قرص ویتامین، ماسک و اسپری ضدعفونی کننده است.

 

 

 

خسروی با بیان اینکه ارزش هر بسته غذایی و تقویتی ۱۴۰ هزار تومان است، گفت: این بسته های غذایی در اختیار نیازمندانی که توسط خود موسسه شناسایی و یا توسط کمیته امداد معرفی شده اند، قرار می گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 997231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha