۸۲۰ محله استان یزد میزبان طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی

سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از میزبانی ۸۲۰ محله استان یزد در طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار رضا پورشمسی دقایقی قبل در برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد با بیان اینکه امسال استان برای دومین بار میزبان کنگره 4 هزار شهید یزد است اظهار داشت: 40 عنوان برنامه ویژه برای کنگره 4 هزار شهید در نظر گرفتیم که برخی از آنها برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سه برنامه به مناسبت کنگره 4 هزار شهید استان یزد رونمایی می‌شود افزود: رونمایی از رسم شیدایی یکی از این برنامه‌ها است که در آن از منازل 4 هزار شهید استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازدید صورت خواهد گرفت.

وی رونمایی از طرح ارمغان سلامت را از دیگر برنامه‌های امروز اعلام کرد و گفت: در این طرح 40 هزار بسته بهداشتی برای توزیع در بین جامعه هدف در نظر گرفته شده که امروز 20 هزار بسته آن توزیع می‌شود.

پورشمسی اضافه کرد: طرح ارمغان سلامت در قالب طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود و به صورت محله‌ای برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه برای اجرای طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی 820 محله را در نظر گرفتیم اظهار داشت: در این طرح فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، هیئات امنا مساجد و مجموعه‌های دیگر همکاری خواهند داشت تا ان‌شاءالله بتوانیم این طرح را به خوبی اجرایی کنیم.

کد خبر 997534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha