فرهنگ شهادت طلبی و ایثار همچنان زنده است

حجت الاسلام نکونام شهادت شهید امین محمدیوسفی در درگیری با اشرار را جلوه ای از تلاش های نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش جامعه خواند و گفت: شهدای سلامت و شهدای امنیت نشان دادند که باب شهادت همچنان باز است و فرهنگ شهادت طلبی و ایثار زنده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 7 آذر) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، گفت: امروز ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی یک تکلیف بر گردن همه مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت خانم نورمند، شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری، افزود: این شهید از متخصصین لایق استان بود که با ایثار و فداکاری در میدان مبارزه با کرونا جان خود را فدا کرد.

 

حجت الاسلام نکونام شهادت شهید امین محمدیوسفی در درگیری با اشرار را جلوه ای از تلاش های نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش جامعه خواند و اظهار کرد: شهدای سلامت و شهدای امنیت نشان دادند که باب شهادت همچنان باز است و فرهنگ شهادت طلبی و ایثار زنده است.

 

امام جمعه شهرکرد به روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس اشاره و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از این فرصت استفاده کنند و با هوشیاری و قانونگذاری درست معیشت و رفاه مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید شجاعت را از آیت الله مدرس الگو بگیرند، ادامه داد: نمایندگان ممکن است با تهدیدها و بازهای سیاسی و جناحی مختلف رو به رو شوند که نباید در دام آن ها بیفتند.

 

حجت الاسلام نکونام باید اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و گله مندی ایشان از تحقق نیافتن جهش تولید، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید با تمام توان در راستای گسترش تولید و رونق کسب و کار در کشور تلاش کنند.

 

کد خبر 997651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha