آماده‌باش تمامی تیم‌های عملیاتی امدادونجات هلال احمر خوزستان

خدادادی در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان، با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی امدادونجات جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (جمعه 7 آذر) در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: تمامی تیم‌های عملیات امدادونجات در سطح استان خوزستان با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تمامی تجهیزات و لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان آماده به کار شده و از تمامی روسای شعب خواسته شد تا آمادگی کامل در خصوص پاسخگویی به به‌روز آبگرفتگی‌ها و سیل احتمالی را داشته باشند.

 

وی با اشاره به محتمل بودن شدت بارش‌ها به ویژه در مناطق شمالی استان با توجه به الگوهای بارشی و صدور اخطاریه‌های سازمان هواشناسی، از مردم خوزستان خواست به هشدارهای صادر شده توجه جدی داشته و در صورت وقوع آبگرفتگی و سیلاب با تیم‌های امدادی نهایت همکاری را به عمل آورند.

 

خدادادی با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر با پیش‌بینی‌های شرایط مختلف در حوزه امدادونجات و ایجاد آمادگی برای تسریع در عملیات امداد رسانی، از شرایط خاص و ویژه این ایام با توجه به پاندمی ویروس کرونا در کشور و استان خبر داد.

 

وی تصریح کرد: بدون تردید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عملیات‌های امدادونجات به خصوص در مورد اسکان اضطراری و موقت پیش‌بینی و در دستورکار قرار گرفته و در صورت ضرورت برپایی اردوگاه اسکان، این موارد لحاظ خواهند شد.

 

کد خبر 997661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha