خون «شهید  فخری زاده» عزم ملت ایران را برای مبارزه با دشمنان با صلابت‌تر خواهد کرد

امام جمعه شهرستان ملارد گفت: خون «شهید فخری زاده» عزم ملت ایران را برای مبارزه با دشمنان با صلابت تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران گفت:  ترور «شهید محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و این دانشمند فرهیخته را تبریک و تسلیت می گویم.

وی گفت: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر دست جنایتکار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند و ضعف و ضلالت و کینه ورزی خود را به جهانیان نشان دادند.

این اقدام بی شرمانه و زشت آنها بی شک خللی در راه پیشرفت ایران اسلامی وارد نخواهد کرد و به واسطه خون این شهید بزرگوار همه ملت ایران عزم خود را برای تعالی ایران با صلابت تر بکار خواهد گرفت.

اینجانب، شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی، به خانواده محترم‌ ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

کد خبر 997856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha