همراهی مردم ملایر در زمان محدودیت هایی کرونایی

فارسی گفت: در بازدیدهای مکرر از سطح شهر ملایر ، شهروندان فقط برای تامین مایحتاج ضروری و یا انجام اقدامات درمانی در سطح شهر تردد می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را دارند.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حسین فارسی»  امروز (۹ دی)  در بازدیداز ورودی‌های شهر ملایرگفت:در بازدیدهای مکرر از سطح شهر، شهروندان فقط برای تامین مایحتاج ضروری و یا انجام اقدامات درمانی در سطح شهر تردد می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه  مردم باید به این باور برسند که خطر کرونا همیشه وجود دارد و چنانچه تا پایان طرح همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا داشته باشند، می‌توانیم از این شرایط خارج و محدودیت‌ها نیز برداشته می‌شود.

وی ضمن تقدیر از حضور شبانه‌روزی پلیس در ورودی ملایر با بیان اینکه در مبادی مشکلی برای اجرای محدودیت‌ها نداریم، از همراهی ویژه اصناف، کسبه و بازاریان ملایر در اجرای این محدودیت‌ها  نیز تقدیر کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در اعمال محدودیت‌ها مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی اصناف پس از ساعت ۱۸ با همراهی واحدهای صنفی، شاهد کاهش ورودی بیمارستان‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ بودیم. تصریح کرد: نتیجه روند کاهشی آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها در اعمال محدودیت‌های جدید، حداقل طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.

وی افزود:  در صورتی که بعد از دو هفته وضعیت شهرستان همچنان قرمز باشد، محدودیت‌ها ادامه خواهد یافت ، اما اگر مردم به همین شکل پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند، با خروج از شرایط قرمز، محدودیت‌ها نیز لغو خواهد شد.

کد خبر 997935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha