پنجمین نشست ملی کتابخوانی «راه آبادی» در شیراز برگزار می شود

در ادامه ویژه برنامه ترویج کتابخوانی در روستاها و عشایر، پنجمین نشست «راه آبادی» با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، پنجمین برنامه شست «راه آبادی» از سلسله نشست های علمی ترویج کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری با موضوع «راهکارهای آموزش چند فرهنگی در روستاها و عشایر» به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

در این نشست که به صورت مجازی است،‌ «مهدی رمضانی»، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، «حسن محمودی توپکانلو»، عضو هیئت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان و «گیتی صفرزاده»، داستان نویس به ارائه نکاتی در راستای موضوع برنامه خواهند پرداخت.

همچنین تجربیات موفق 2 روستای دوستدار کتاب «ضامنجان» از استان مرکزی و «علویه» از استان فارس با حضور کتابداران و مجریان این روستاها به اشتراک گذاشته می شود، پنجمین برنامه «راه آبادی» روز سه شنبه 11 آذرماه ساعت 20 برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/farspl/raheabadi   مهمان برنامه باشد.

کد خبر 998002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha