بسیج درکنار کادردرمان درخط مقدم مبارزه با کرونا است

حجت الاسلام رضایی، به روحیه جهادی بسیج در خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و گفت: امروز نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیج در خط مقدم مبارزه با کرونا است.

حجت‌الاسلام «حسن رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همکاری مردم برای کنترل این ویروس و قطع زنجیره انتقال ضروری است.

 

امام جمعه معمولان به نقش آفرینی نیروهای بسیجی در صحنه خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا، افزود: امروز نیروهای بسیجی در کنر کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

 

وی با بیان اینکه اقتدار امروز وعمران آبادانی کشورثمره و دستاورد بسیج است، خاطرنشان کرد: بحران ها و حوادث طبیعی همیشه نخستین گروهی که درغالب گروه های جهادی درمحل حضور پیدا کرده وبه آسیب دیدگان کمک می کنند، ازجمله سیل پلدختر سال گذشته، بسیجیان هستند.

 

تفکر بسیجی لازمه مقابله با فتنه دشمن در جبهه جنگ نرم است

 

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: بسیج تنها مختص به زمان جبهه و جنگ نیست، گرچه امروز جنگ سخت نداریم اما جنگ نرم ادامه دارد و مقابله با اهداف و توطئه های دشمن دراین زمینه  نیاز به یک نیرو و همفکری منسجم همچون بسیج دارد.

 

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره درخط مقدم مقابله با جنگ نرم قراردارند، گفت: نیروهای بسیجی درایام فتنه در جهت مقابله با نقشه های شوم دشمنان همانند زمان جنگ تحمیلی در مقابل دشمن می ایستند.

کد خبر 998165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha