همراهی ۹۸ درصدی اصناف در تعطیلی بازار و اجرای محدودیت های کرونایی

فرماندار اسفراین با تقدیر از همراهی اصناف در طرح تعطیلی بازار طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا گفت: ۹۸ درصد اصناف در هفته نخست اجرای این طرح، مغازه های خود را تعطیل و محدودیت های اعمال شده برای شهرستان را رعایت کردند.

«طاهر رستمی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همراهی خوب اصناف و بازاریان در اجرای موفق تعطیلی بازار، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در هفته نخست اجرای این طرح مطلوب بوده است.



فرماندار اسفراین افزود: در این مدت چهار مورد پلمب اصناف صورت گرفته که بیشتر مربوط به روزهای نخست اجرای طرح است.



وی با اشاره به اجرای منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه در شهرستان اسفراین گفت: در نخستین روزهای اجرای طرح در هفته گذشته تعداد تذکرات و تخلفات بیشتر بود و روزانه به طور میانگین ۱۵ مورد جریمه اعمال می شد که اکنون رعایت این محدودیت ها بهبود یافته است.



رستمی افزود: ورودی و خروجی های شهرستان نیز در دو سمت شمالی و جنوبی شهر تحت کنترل است و از ورود وسایل نقلیه غیر بومی و از خروج غیرضروری وسایل نقلیه بومی به سایر شهرستان‌ها جلوگیری می شود.



وی اجرای طرح شهید سلیمانی در حوزه آموزش، قرنطینه و کمک به درمان بیماران کرونایی و کاهش حداکثری فعالیت کارکنان دولتی را از دیگر اقدامات هفته جاری برای کنترل شیوع کرونا در شهرستان اسفراین ذکر کرد.



شهرستان اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از یک ماهه گذشته در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

کد خبر 998383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha