امدادرسانی هلال احمر خوزستان در مناطق متاثر از بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر

خدادادی از آغاز امدادرسانی در سه شهرستان ماهشهر، رامهرمز و رامشیر از شب گذشته و حضور تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق متاثر از بارش های ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

«علی خدادادی» امروز (یکشنبه ۹ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از آغاز امدادرسانی در سه شهرستان ماهشهر، رامهرمز و رامشیر از شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این راستا تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق متاثر از بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر حضور پیدا کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق تحت تاثیر بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، از بروز مشکلاتی در شهرستان‌های بندرماهشهر، بندر امام، بهبهان، گتوند، شوشتر، باغملک، شهرستان آغاجاری، رامهرمز، رامشیر و شادگان و شهرها و روستاهای تحت پوشش این شهرستان‌ها خبر دادند.

 

وی تصریح کرد: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر در حال حاضر با حضور در این مناطق در حال ارزیابی وضعیت و نیازسنجی اهالی ساکن در این مناطق هستند.

 

خدادادی عنوان کرد: همچنین با توجه به شدت بارش‌های شب گذشته و آسیب دیدن برخی منازل مسکونی در شهرک‌های ولیعصر و گاما شهرستان ماهشهر و مناطقی از دو شهرستان رامهرمز و رامشیر امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام به امدادرسانی و توزیع نایلون‌های پوششی در این مناطق کرده‌اند.

 

وی یاد آور شد: پس از پایان ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های منطقه‌ای، عملیات‌های امدادرسانی با سرعت و به صورت گسترده انجام خواهد شد.

 

کد خبر 998474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha