همکاری ۹۸ درصدی اصناف بشرویه در اجرای طرح محدویت های کرونایی

شفیعی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد اصناف در اجرای طرح محدودیت های هوشمند همکاری داشته اند، گفت: در راستای اجرای این طرح ۴۰ دستگاه خودرو از ورودی های این شهرستان برگشت داده شدند.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: مردم و اصناف شهرستان بشرویه هم در مرحله اول محدویت های هوشمند و هم در مرحله دوم این طرح همکاری خوبی داشتند.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه روز اول آذر در راستای اجرای طرح محدودیت های هوشمند از ۳۵۰ صنف در بشرویه بازدید شد، افزود: از این تعداد تنها سه مورد تذکر لسانی دریافت کردند و بیش از ۹۸ درصد از اصناف بشرویه همکاری لازم در اجرای این طرح را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید از ابتدای آذر ماه تاکنون در راستای این طرح در دستور کار بوده است، ادامه داد: از این تعداد تنها ۸۰ مورد تذکر لسانی بوده و هیچ واحد صنفی در این شهرستان طی این بازدیدها تاکنون پلمب نشده است.

 

شفیعی بیان کرد: ۱۲ اداره شهرستان بشرویه مورد بازرسی قرار گرفتند و تمام پروتکل های بهداشتی در این ادارات رعایت می شود و کارمندان و ارباب رجوعان نیز همکاری های لازم را دارند.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به بحث کنترل ورودی های شهرستان بشرویه گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون ۲۳۰ مورد خودرو در داخل شهرستان بشرویه تذکر گرفتند و ۴۰ وسیله نقلیه از ورودی های این شهر برگشت داده شدند.

 

وی در پایان بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی باعث شده تا وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان بشرویه کاهش یابد و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

کد خبر 998671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha