حوزه های علمیه در زلزله و سیل و کرونا در وسط میدان است

آیت الله صدیقی گفت: شهادت طلبی لازمه بسیج است. طلاب باید بدانند امروز جهاد ما، هم فعالیت هم در فضای مجازی و هم فضای حقیقی می باشد. لازمه این جهاد فرهنگی داشتن معرفت و شناخت طلاب و اساتید حوزه های علمیه است.


به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله صدیقی در همایش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان تهران گفت: حوزه های علمیه فقط اهل تئوری نیست، اهل عمل است در زلزله و سیل و کرونا در وسط میدان است. الان بعضی ها منتظر مذاکره هستند و چشم بر پیشرفت های داخلی بسته اند.

بنابراین گزارش در این همایش که مدیران مدارس علمیه استان تهران نیز از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند،‌ آیت الله صدیقی رئیس شورای هماهنگی بسیج حوزه علمیه افزود: شهادت طلبی لازمه بسیج است. طلاب باید بدانند امروز جهاد ما، هم فعالیت هم در  فضای مجازی و  هم فضای حقیقی می باشد. لازمه این جهاد فرهنگی داشتن معرفت و شناخت طلاب و اساتید حوزه های علمیه است.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: رسالت اصلی حوزه علمیه همانی است که امام راحل فرمودند: چهارچوب های اسلام ناب را باید بسیج حوزه علمیه  ترسیم کند. هر حوزه علمیه در استان تهران و هر مدیری مکلف است زمینه حضور طلاب را در سنگر هایی که تعریف شده مهیا کنند. 

بنابراین گزارش، در بخشی از این همایش حجج اسلام زارعی، مسئول بسیج طلاب محمد رسول الله و  بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدا نیز به بیان نظرات خود پرداختند و بر لزوم همفکری بیشتر وسامان بخشیدن به فعالیت های طلاب در عرصه های جهادی و تزریق روحیه امید و خودباوری به طلاب و ترویج تفکر بسیجی در اساتید و طلاب حوزه های علمیه تاکید کردند.

شایان ذکر است در پایان این همایش از 3 نفر از طلاب جهادی حجج اسلام سلطانی، باغبادی و طاهرلویی به نمایندگی از طلاب فعال در عرصه مقابله با کرونا تقدیر گردید.

 

 

کد خبر 999118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha