بیگانگان با انجام ترور‌ها قصد ایجاد ناامنی و تخریب دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران دارند

بسیج مرکز قوه مقننه ترور شهید دکتر «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را محکوم و اعلام کرد: با انجام ترور‌هایی از این دست به قصد ایجاد ناامنی و تخریب دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیج مرکز قوه مقننه ترور شهید دکتر «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را محکوم کرد.

 در بیانیه بسیج مرکز قوه مقننه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر د‍‍‍‍ژخیم شوم و بدسگال، شیرمردان این سرزمین را به تیر کینه و عداوت خود غرق در خون ساخت تا ثابت نماید که چشم دیدن استقلال و پیشرفت این ملت بزرگ را ندارد.

انقلاب بزرگ اسلامی ایران از بدو آغاز تا کنون همواره در نبردی بی امان با جبهه کفر و الحاد زورآزمایی نموده است و جان بر کفانی همچون شهید محسن فخری زاده نخستین شهید این راه نبوده و اخرین شهید این انقلاب هم نخواهند بود.

این شهید بزرگوار که از ابتدای انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه به عضویت سپاه در آمد از همان ابتدا آغازگر جهاد علمی و تحقیقاتی بود تا در عرصه‌هایی که دشمنان تاب تحمل آن را ندارند بتواند عزت ایران را حفاظت نماید. محسن فخری زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات هسته‌ای در کشور بود و تنها دانشمند حوزه تحقیقات هسته‌ای ایران به شمار می‌رفت که نتانیاهو ملعون در یک برنامه از او نام برده بود، و در عرصه‌های علمی گام برداشت که به تنهایی لرزه بر اندام دشمنان ایران می‌افکند و اینگونه کمر به قتل او بستند.

هرچند که صهیونیزم بین الملل زاییده قتل و ترور است و تداوم و حیات ننگینش به کشتار جمعی مردم عادی و قتل و ترور نخبگان و دانشمندان و سرامدان ملت‌ها وابسته است. دانشمندان و آزادیخواهان ایرانی که با تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدت‌های خالصانه خود بر کاخ‌های عنکبوتی شیاطین لرزه می‌اندازند و حیات آنها را به مخاطره می‌افکنند.

بی تردید خون این شهیدان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد نمود و این شجره طیبه بیش از پیش بالنده و سرفراز خواهد ماند.

بی شک بسیجیان وسربازان این انقلاب باکی از به خون غلتیدن ندارند که همه آماده فدا شدن و شهادت هستند و ان‌شاالله به وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز دیر زمانی نخواهد بود که نماز را در مسجد الاقصی اقامه خواهیم کرد و نابودی منحوس‌ترین و منفورترین انسان‌ها را شاهد خواهیم بود که خداوند بر همه چیز آگاه و دانا است.

آنچه که در زمان حال اهمیت دارد حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر دسیسه و مکر اجانب و بیگانگان است که با انجام ترور‌هایی از این دست به قصد ایجاد ناامنی و تخریب دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران دارند.

به یقین در زمان مناسب و مکانی که ما تعیین خواهیم کرد انتقام خود را به سهمگین‌ترین شکل ممکن از اسراییل و حامیان جنایتکار آن خواهیم گرفت که این سخت انتقامی خواهد بود.

کد خبر 999255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha