خانواده های زلزله زده رامیانی اسکان داده شدند

صادقلو گفت: خانواده های زلزله زده رامیانی با مساعدت بنیاد مسکن و پرداخت اجاره بهای مسکن اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جواد صادقلو» شامگاه امروز(سه شنبه 11 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله به خوبی پیش می رود  و امروز هشتیمن واحد مسکونی بازسازی شده از زلزله به بهره برداری رسید.

 

فرماندار رامیان ادامه داد: 195 واحد براثر زلزله در شهرستان مراوه تپه تخریب شدند و 14۴ واحد تاکنون فونداسیون زده شده است و ۸۰ واحد اسکلت و ۴۳ واحد نیز به مرحله سقف رسیدند و تلاش می کنیم هرچه زودتر بتوانیم بازسازی این واحدهای مسکونی را به اتمام برسانیم.

 

صادقلو یادآور شد: با کمک بنیاد مسکن و پرداخت تسهیلات بلاعوض اجاره مسکن همه خانوارهای خسارت دیده از زلزله که واحدهای مسکونی آنها تخریب شده است در روستا اسکان داده شده است.

 

وی گفت: چند خانوار هنوز برای اسکان مشکل دارند و با قول های مساعد مدیرعامل مخابرات استان این افراد نیز در ساختمان مخابرات روستا اسکان داده می شوند تا در چادر باقی نمانند.

 

فرماندار رامیان بیان کرد: روستای خسارت دیده از زلزله رامیان گازکشی است و از نظر سوخت مشکلی نداریم ولی با این وجود چندین نوبت سوخت رسانی انجام شده و شرکت فرآورده های نفتی نیز 10 هزار لیتر سوخت در اختیار ما قرار داده است که در روستاهای نیازمند این سهمیه سوخت اختصاص می دهیم.

 

کد خبر 999404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha