نمایشگاه مجازی فن بازار استان اردبیل برگزار می شود

ابراهیم پور گفت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل در آستانه هفته پژوهش از ۱۵ تا ۱۹ آذر ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل در آستانه هفته پژوهش از ۱۵ تا ۱۹ آذر ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف آماده سازی بستر مناسب برای نشان دادن ابتکارات و فناوری های نوین جوانان استان است که به صورت مجازی و در فضای سه بعدی به نمایش گذاشته می شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: فناوری های نوین نقش و تاثیر مهمی در حل مسایل و مشکلات روز جامعه و رفع بحران های اجتماعی دارد و از فناوران جوان استان حمایت جدی در این راستا صورت می گیرد.

 

ابراهیم پور اعلام داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای فناوران و شرکت های دانش بنیان استان معرفی و محصولات تولیدی و توانمندی آنها را نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی افزود: افتتاحیه این مراسم به صورت محدود با حضور فناوران استان و مدیران دستگاه های دولتی، دانشگاهی و مراکز رشد واحدهای فناور با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تاکید کرد: امیدواریم این نمایشگاه مورد استقبال شهروندان قرار گیرد تا شاهد معرفی خوب محصولات شرکت های دانش بنیان استان باشیم.

کد خبر 999883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha