نمایشگاه صنایع دستی کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی روستای برندق گفت: اعضای خواهر این کانون با همت و تلاش نمایشگاهی از صنایع دستی تولیدی خود برای نمایش عموم مردم در مسجد جامع روستا برپا کردند.

«ثریا حمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای خواهر این کانون با همت و تلاش نمایشگاهی از صنایع دستی تولیدی خود برای نمایش عموم مردم در مسجد جامع روستا برپا کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی روستای برندق تصریح کرد: تاکنون برنامه های مختلف برای آموزش صنایع دستی در این کانون اجرا شده بود که ماحصل آن برپایی این نمایشگاه از صنایع تولیدی خواهران عضو کانون است.

 

وی افزود: تنوع در صنایع تولیدی نشان می دهد که استعدادهای بسیار خوبی برای شکوفایی وجود دارد و این آموزش ها تاثیر سازنده ای داشته است.

 

حمدی خاطر نشان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این نمایشگاه در شبکه اجتماعی کانون در فضای مجازی نیز به نمایش گذاشته شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی اعلام داشت: امیدواریم با پایان یافتن شیوع بیماری کرونا شاهد برپایی کلاس های آموزشی صنایع دستی در این کانون باشیم و بتوانیم دوره های مختلف برای استعدادهای نهفته اعضای این کانون برگزار کنیم.

 

حمدی ادامه داد: فروش محصولات تولیدی صنایع دستی اعضای کانون از دیگر مشکلات پیش رو است که با همدلی مسئولان بتوانیم نسبت به این مسئله نیز راه حل مناسبی پیدا کنیم.

 

کد خبر 1000690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha