امروز بهترین الگوی جوانان ما شهدای مدافع حرم هستند

فرهمند پور گفت: شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی جامعه و بهترین الگو برای نسل جوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علي فرهمندپور» شب گذشته در دیدار با خانواده شهید مجتبی ابوالقاسمی که به مناسبت پنجمين سالگرد این شهید برگزار شد اظهار کرد: امروز بهترین الگوی جوانان ما شهدای مدافع حرم هستند و شهید ابوالقاسمی نمونه بارز این الگو برای نسل جوان است.

 

سرپرست فرمانداری ويژه دزفول با بیان اینکه شهيدابوالقاسمی نتیجه رزق حلالی است که در منزل پدری‌ اش خورده اضافه کرد: از ويژگی های بارز این شهید دستگيری از مستمندان، مردمی بودن و دلسوز بودن او برای جوانان و نوجوانان بوده تا جايی كه روی تک تک نیروهای گردانش شناخت داشته و مسائل‌ و مشكلات‌شان را مدام پیگیری كرده است.

 

وی شهیدان مدافع حرم را ستون‌های‌ مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی جامعه توصیف کرد افزود: آنچه امروز در این سرزمین به‌ نام عزت، امنیت، آرامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد مدیون رشادت و جوانمردی دلیرمردانی همانند ابوالقاسمی‌ها است که به همه آرزو‌های دنیایی خود پشت کردند و از همه تعلقات گذشتند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، انتخاب کردند.

 

فرهنمندپور خواندن كتاب اين شهيد را برای نسل جوان توصيه كرد و ادامه داد: كتاب «سيد زنده است» روايتی از سبک زندگی و بزرگمردی شهيد ابوالقاسمي است كه مطالعه اين كتاب برای نسل جوان ضروری است.

 

شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی در سال ۹۴ به عنوان فرمانده گردان بیت المقدس انتخاب و به سوریه اعزام شد. وی در سحرگاه (دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴) در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1000971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha