تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تمدید مهلت اعطای تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

 «مظفر علی شائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  اظهار کرد: با عنایت به توافقات و هماهنگی های صورت گرفته فی مابین وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی استمرار تعطیلی اماکن ورزشی به سبب اپیدمی مذکور و متضرر شدن موسسین این بنگاه ها، تمهیدات لازم به منظور پرداخت این تسهیلات به عمل آمده است. 

 

وی با اشاره به مهلت ثبت نام تا مورخ ۹۹/۰۹/۲۲ تاکید کرد: موسسین اماکن فوق به منظور بهره مندی از تسهیلات اعطایی در اسرع وقت جهت ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه به میز خدمت الکترونیکی در سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس: Sd.msy.gov.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این مطلب که راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور مربوطه در سایت فوق قابل مشاهده می باشد؛ اظهار امیدواری نمود با توجه به نرخ سود ۱۲ درصدی و تنفس ۶ ماهه این تسهیلات، بخشی از  مشکلات جامعه ی هدف برطرف شود.

 

وی تاکید کرد: قهرمانان ورزشی این استان بر اساس نظام نامه و آیین نامه ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و متناسب با نوع مدال حمایت می شوند.

 

علی شائی عنوان کرد: فعالیت منظم بدنی مناسب ترین روش برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از  کم تحرکی است.

 

وی خاطرنشان کرد: شیوع بیماری جهانی کرونا در سال جاری شاهدی بر نقش کلیدی فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی در مبارزه با اینگونه بیماری هاست، چراکه برخورداری از سیستم ایمنی بالا عاملی ضروری در پیشگیری و مبارزه مذکور است و تاثیر فعالیت بدنی و ورزش در این زمینه بر متخصصان امر پوشیده نیست. 

کد خبر 1001227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha