حملات سایبری علیه امارات بعد از عادی سازی با صهیونیستها بیشتر شده است

رئیس امنیت سایبری امارات متحده عربی گفت که امارات متحده عربی پس از برقراری روابط رسمی با اسرائیل هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، رئیس امنیت سایبری امارات متحده عربی گفت که امارات متحده عربی پس از برقراری روابط رسمی با اسرائیل هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

 

امارات متحده عربی در ماه آگوست هنگامی که توافق کرد با اسرائیل رابطه برقرار کند در اقدامی که فلسطینیان و برخی از کشورها و جوامع مسلمان را خشمگین کرد ، با سیاست های عربی چند دهه ای شکست. بحرین و سودان از آن پیروی کرده اند ، اگرچه سودان هنوز توافق نامه را رسمیت نداده است.

 

محمد حمد الکویتی طی یک مصاحبه روی صحنه در کنفرانسی در دبی گفت: عادی سازی با رژیم صهیونیستی موجب حملات بسیاری علیه کشور ما شده است.

 

کویتی گفت که بخش مالی هدف قرار گرفت اما توضیح بیشتری نداد. وی درمورد موفقیت هر یک از حملات یا ارائه جزئیاتی از عاملان این حمله گفت.

 

وی همچنین در این کنفرانس گفت که پس از آغاز شیوع ویروس کرونا ، تعداد حملات سایبری در امارات به شدت افزایش یافته است. کویتی گفت به طور سنتی بسیاری از حملات در منطقه از ایران نشات می گیرد ، بدون اینکه مشخص کند چه کسی در پشت این حملات قرار دارد. هرچند ایران گفته است که خودش قربانی حملات سایبری است.

کد خبر 1001514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha