طرح راهکار در ۸۵ باب کانون فرهنگی و هنری استان زنجان به اجرا درآمده است

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به فعالیت ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان گفت: طرح راهکار در ۸۵ باب کانون به اجرا درآمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح ملی راهکار با عنوان رزمایش ایمان، هم‌دلی، کار و ایثارِ رمضان پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در ادامه رزمایش مواسات و هم‌دلی در ماه است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: ایجاد و تقویت نهضت خدمت‌رسانی، تقویت بنیه ایمان هم‌دلی، کار و ایثار از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح به‌شمار می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیأت امنا و سایر تشکل‌های محله می‌توانند با اعتمادسازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در اجرای این برنامه با کمترین مشکل و مانعی، مواجه شده و در راستای اجرای این طرح ملی گام مؤثری بردارند.

 

به گفته وی، کانون‌های مساجد با اجرای این برنامه‌ها می‌توانند اعتماد مردم و فعالان اجتماعی را نسبت به خود و مسجد ارتقا داده و با راه‌اندازی شبکه‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت شبکه‌های موجود می‌تواند مردم و فعالان فرهنگی، اجتماعی و محله را در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دهند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به فعالیت 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان گفت: طرح راهکار در 85 باب کانون به اجرا درآمده است.

 

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب "طرح ملی راهکار " و انتشار در فضای مجازی و پیام‌رسان با عنوان پویش مردمی #بچه_های_‌مسجد در پویش بچه‌های مسجد شرکت کنند.

کد خبر 1001916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha