ادامه سریال بیم و امید برای متقاضیان تشرف به عمره مفرده

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به قرعه کشی متقاضیان عمره مفرده گفت: هنوز نمی توان آمار دقیقی از منتخبان قرعه کشی برای اعزام به سرزمین وحی اعلام کرد. اسامی منتخبان طی چند روز آینده اعلام می شود.

 

علی اکبر غیرتی، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اعلام برگزاری مراسم قرعه کشی ثبت نام کنندگان برای تشرف به عمره مفرده در سال 90 به خبرنگار شبستان گفت: این آیین امروز، 28 دی ماه برگزار و اسامی منتخبان طی چند روز آینده اعلام می شود.

وی درباره مکانیزم انجام این قرعه کشی اظهار کرد: قرعه کشی از طریق نرم افزار انجام می شود و از میان رسانه های جمعی تنها نماینده واحد مرکز خبر در این آیین حضور می یابد.

غیرتی درباره تعداد افرادی که با این قرعه کشی امکان تشرف به سرزمین وحی را می یابند، خاطرنشان کرد: اکنون حتی نمی توان آمار قبلی اعلام شده یعنی دو میلیون و 400 هزار نفر هم در شرایط کنونی مشخص نیست و سازمان حج و زیارت طی چند روز آینده سیاست های خود را همراه با اسامی منتخبان قرعه کشی اعلام می کند.

درپی استقبال مردمی برای تشرف به عمره مفرده و ثبت نام شش میلیون و 400 هزار همسو با محدودیت سازمان حج و زیارت در اعزام متقاضیان مقرر شد با برگزاری آیین قرعه کشی از میان این تعداد دو میلیون و 400 هزار به سرزمین وحی اعزام شوند.

البته به دلیل استقبال زیاد مردم احتمال انجام قرعه کشی در دو مرحله و اعزام سایر متقاضیان در مراحل بعد نیز وجود دارد. هرچند در هنگام ثبت نام نیز در فرم های مربوطه قید شده بود که تنها برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان امکان اعزام وجود دارد و سود سپرده سایر متقاضیان همراه با مبلغ ثبت نام به آنها پس داده می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 100239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha