پیام حماس برای ادامه مقاومت نظامی علیه صهیونیستها

یک مقام ارشد از حماس می گوید جنبش مقاومت فلسطین به راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل تا آزادی کامل سرزمین های اشغالی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک مقام ارشد از حماس می گوید جنبش مقاومت فلسطین به راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل تا آزادی کامل سرزمین های اشغالی ادامه خواهد داد.

 

ماهر صلاح در بیانیه ای در سی و سومین سالگرد تاسیس حماس ، بر لزوم ادامه مبارزه تا آزادسازی کامل سرزمین های فلسطین تاکید کرد.

 

وی گفت: ملت فلسطین به هویت و سرزمین خود پایبند است و اشغال را به هر نوع آن محکوم می کند.

 

این مقام حماس در بیانیه گفت: مردم فلسطین ، از همه طیف ها ، در راه آزادی فلسطین فداکاری های زیادی کرده اند و پیام های روشنی را به رژیم تل آویو ارسال کرده اند که هرگز برای حق تعیین سرنوشت آنها مصالحه ای وجود نخواهد داشت.

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی در سه جنگ وحشیانه بیهوده تلاش كرد تا غزه را به زانو درآورد و پایداری آن را تضعیف كند ، اما در مقابل جنبش و مقاومت مردم ناكام ماند.

 

در ماه سپتامبر ، جهاد اسلامی فلسطین (PIJ) گفت که گروه های مقاومت مستقر در غزه آماده پاسخگویی به هرگونه حمله متجاوزانه توسط ارتش اسرائیل هستند و هشدار دادند که هیچ خط قرمز در برخورد با رژیم اشغالگر وجود ندارد.

 

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان در 16 سپتامبر گفت که گروه های مقاومت فلسطین حضور نظامی در کرانه باختری دارند و اسرائیل هدف موشک های مقاومت است.

کد خبر 1002555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha