ثبت ۳۰۱ درخواست مجوز الکترونیکی توسط کانون های مساجد یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از ثبت درخواست مجوز الکترونیکی توسط ۳۰۱ کانون فرهنگی هنری مساجد یزد خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به اجرای طرح ملی « ایران قوی» ویژه کانون های مساجد کشور گفت: در بستر این طرح ملی تمامی برنامه های کانون ها اجرایی می شود که در استان یزد نیز این برنامه ها در قالب های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: این طرح به صورت کشوری توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود که در ان رواق های مختلفی تعیین شده و در هر کدام از استان ها در اجرای برنامه های مرتبط به رواق ها میزبان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در این راستا یکی از اقدامات مهم و ضروری برای فعالیت های کانون ها در سطح کشور اقدام به ثبت درخواست مجوز الکترونیکی است که در استان یزد نیز این امر پیگیری می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: تاکنون تعداد 301 کانون برای ثبت مجوز الکترونیکی در سامانه بچه های مسجد اقدام کرده اند و منتظر تایید ستاد کشور هستند.

وی گفت: هدف ما ثبت مجوز کانون ها در سطح استان و فعالیت به صورت رسمی آنها در سطح کشور است و امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن این اقدام را به خوبی انجام دهیم.

 

کد خبر 1002643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha