استمرار نظارت بر پروتکل های بهداشتی در علی آباد کتول

سوخته سرایی گفت: از ابتدای طرح محدودیت های هوشمند ۲۹۵ بازرسی از اصناف توسط تیم های نظارتی و ۵۱۹ مورد بازرسی از طریق شبکه بهداشت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محسن سوخته سرایی» صبح امروز (یکشنبه 23 آذر) درجمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: از ابتدای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی 295 مورد بازرسی از اصناف توسط تیم های نظارتی انجام شده که براساس این بازرسی ها 47 مورد اخطار و چهار مورد اعمال قانون صورت گرفته است.

 

فرماندار علی آباد کتول ادامه داد: همچنین شبکه بهداشت نیز در طول این مدت 519 مورد بازرسی انجام داده است که براساس آن 25 مورد صدور اخطار و پلمپ اتفاق افتاده است.

 

سوخته سرایی ابراز داشت: در نظارت و بازرسی هایی که انجام شده همراهی خوبی از سوی مدارس، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه شاهد بودیم و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

 

وی گفت: پیش از آنکه شهرستان علی آباد در وضعیت نارنجی قرار بگیرد اطلاع رسانی در این زمینه اتفاق افتاده بود و بسیاری از کسبه بلاتکلیف بودند که شرایط خود را در روز شنبه بدانند و اگر این اطلاع رسانی از سوی ستاد کرونا در جلسه رقم می خورد این چالش را در شهرستان نداشتیم.

 

فرماندار علی آباد کتول بیان کرد: از سه تا چهار هفته گذشته آرایشگاه های زنانه در علی آباد کتول تعطیل شدند و از آنجایی که 50 درصد آنان زنان سرپرست خانوار هستند با مشکل اقتصادی این خانواده ها رو به رو شدند.

 

کد خبر 1002998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha