همکاری بیش از ۸۵۰ داوطلب در طرح ملی ناظران سلامت

محمودی از همکاری بیش از ۸۵۰ داوطلب در راستای اجرای طرح ملی ناظران سلامت خبر داد.

«علیرضا محمودی» با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ناظران سلامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح توسط جمعيت هلال احمر استان مركزى در حال انجام است که تا کنون بيش از ١١ هزار نفر از خدمات طرح ملى ناظران سلامت بهره مند شده اند.

 

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزى با بیان اینکه طرح ملى ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی با همکاری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شعب، دانشگاه علوم پزشکی و مراكز بهداشت در حال انجام است، افزود: این طرح در استان مركزى از دوم آذرماه سال جارى تا زمان بهبود اوضاع كرونايى در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با دانشگاه‌ علوم پزشکی و مراكز بهداشت، جهت کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در اصناف و محله ها اجرا مى شود.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح ملى ناظران سلامت در استان مركزى با مشاركت بيش از ٨٥٠ عضو خواهر و برادر و به مدت ٣ ساعت در نوبت صبح و عصر در قالب بيش از ٤٠٠ تيم دو نفره در حال اجرا است.

 

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: طى اجراى اين طرح تا کنون از بيش از ٦ هزار و ٤٤٠ صنف و محله بازديد و بيش از ١١ هزار ٦٩٠ نفر از اين طرح در سطح استان بهره مند شدند.

 

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با بیان اینکه هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان شبكه بهداشت در محله های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان اعزام شده اند، گفت: تیم های اعزامی علاوه بر نظارت بر اجراى پروتكل هاى بهداشتى به تذكر لسانى توصيه هاى بهداشتى و همچنين آموزش در اين زمينه نیز مى پردازند.

 

محمودى خاطر نشان کرد: اميد است با تلاش اين عزيزان در قالب طرح هاى عام المنفعه سازمان جوانان اعم از غربالگرى، آمران و ناظران سلامت، شاهد كاهش و ريشه كن شدن اين ويروس منحوس در سراسر  ايران باشيم.

کد خبر 1003086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha