دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با مسئولان شهرستان چادگان

حجت الاسلام معتمدی در دیدار با مسئولان شهرستان چادگان بر اصلاح ساختار خرده فرهنگ ها و ساختارها با هدف حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از چادگان، حجت الاسلام 《رمضانعلی معتمدی》 صبح امروز با امام جمعه شهرهای چادگان و رزوه و فرماندار شهرستان چادگان دیدار کرد.
مدیر کل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی استان اصفهان، مسئولان را خادم مردم برشمرد و بیان کرد: مسئولان در هنگام خدمت به مردم، باید تلاش و دقت بسیار انجام دهند تا بتوانند کار و مشکل مردم را حل و برطرف کنند.
وی اصلاح خرده فرهنگ ها و ساختار ها برای حل مشکلات مردم و انجام گرفتن کارها تاکید کرد.
امام جمعه های شهرهای چادگان و رزوه ضمن تشکر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فرهنگ و هنر شهرستان پادگان بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی تاکید کردند.
فرماندار شهرستان چادگان، مشکل کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات اداره فرهنگ و هنر شهرستان چادگان بیان کرد و بر همدلی و همراهی  بیشتر دستگاه ها با هدف بهره برداری از ظرفیت آنها و برنامه ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت شورای فرهنگی تاکید کرد.
به گزارش شبستان، حجت الاسلام 《رمضانعلی معتمدی》 در سفر یک روزه به شهرستان چادگان، ضمن دیدار با مسئولان فرهنگی شهرستان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چادگان نیز  شرکت کرد./

کد خبر 1004161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha