صدور ۲۵۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآن کریم در استان بوشهر

احمدی منفرد گفت: از ابتداری سال جاری تا کنون ۲۵۰ گواهینامه عمومی و تخصصی ویژه فعالان قرآنی استان بوشهر از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان صادر شده است.

«جواد احمدی منفرد» روز چهارشنبه (26 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه اداره امور قرآنی استان بوشهر یکی از مجموعه‌های پرتلاش قرآنی در سطح استان می باشد، اظهار داشت: این مجموعه طی سال‌های 93 تا 97 به مدت 5 سال متوالی از طرف سازمان دارالقرآن الکریم موفق به کسب رتبه برتر در بین تمامی ادارات امور قرآنی استان‌های کشور شده است.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به برخی از اقدامات این اداره در طول سال اشاره کرد و افزود: واحد آموزش این اداره، در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع قرآنی اعم از تخصصی و عمومی با همکاری موسسات و مراکز قرآنی استان می‌کند و در این زمینه نیز موفقیت بسیار زیادی را در سطح کشور کسب کرده است.

 

احمدی منفرد با اشاره به صدور گواهینامه معتبر پایان دوره آموزش از سوی این اداره، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 100 گواهینامه در رشته‌های تخصصی تربیت مربی انس کودک با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت معلم مفاهیم و تعداد 150 گواهینامه عمومی روخوانی و روانخوانی ویژه کادر وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی استان صادر شده است.

 

وی به ثبت نامه 100 نفز از حفاظ جهت شرکت در آزمون تخصصی اعطاء مدرک تخصصی اشاره کرد و ادامه داد: بدلیل بیماری همه گیر کرونا تعداد 50 نفر در آزمون مرحله اول که به صورت کتبی برگزار شد، حضور یافتند که از این تعداد نیز 35 نفر پذیرفته شدند و در آزمون مرحله دوم شرکت کردند.

 

احمدی منفرد همچنین از برگزاری کلاس حفظ جزء 30 در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت مجازی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی استان همچنین برگزاری دوره‌های تربیت مربی سبک زندگی قرآنی، تربیت مربی صوت و لحن، تربیت مربی حفظ قرآن کریم و تربیت مربی قرائت سطح 6 را از دیگر برنامه های در دستور کار اداره امور قرآنی دانست و افزود: ثبت نام اولیه و آزمون‌های مقدماتی این دوره ها انجام شده است و به زودی این دوره‌های تخصصی در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1004254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha