زمینه سازی ظهور مهمترین هدف مشترک حوزه و دانشگاه 

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: مهمترین هدف مشترک دانشگاه ها و حوزه ها باید زمینه سازی صبح ظهور باشد و اگر طلاب و اساتید بتوانند در مسیر زمینه سازی ظهور حرکت کرده و کادر سازی کنند آن وقت است که در حقیقت دانشگاه و حوزه به وحدت رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۷ آذر به همت حوزه بسیج طلاب امام خامنه ای جنوب کرمان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه در جوار گلزار شهدای شهرستان جیرفت برگزار شد.





حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» ضمن عرض خیرمقدم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: با توجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس مراسم امروز با حداقل جمعیت در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.





فرمانده بسیج طلاب امام خامنه ای جنوب کرمان بیان کرد: آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا است و امروز در این مکان معنوی حضور یافتیم تا یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم.





حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: باید شاکر نظام انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.
 




امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که امروز ما مهمان شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شهدا ارتباط قلبی عمیقی با اهل بیت (ع) داشتند و این بر کسی پوشیده نیست.





وی افزود: مهم ترین ارتباط شهدا با در بین اهل بیت (ع)، ارتباط قلبی آنها با حضرت زهرا (س) بود و توانستند خود را در دل آن حضرت جا کرده و در نهایت حضرت زهرا (س) شهادت نامه آنها را امضاء کردند.





حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: اگر ارتباط با اهل بیت (ع)حقیقی شد آن وقت درب شهادت باز باز است.






امام جمعه جیرفت اظهار کرد: برای ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه باید به کلام امام راحل رجوع کرد که فرمود؛ هدف از رسیدن به حکومت، رسیدن به الله، اسلام و حکومت اسلام است.





وی با بیان این مطلب که حکومت اسلامی در صبح ظهور و به دست ولیعصر (عج) به صورت واقعی تحقق پیدا می کند، تصریح کرد: اگر حوزه و دانشگاه بخواهند به حاکمیت اسلام کمک کنند باید به صورت حقیقی برای تحقق صبح ظهور تلاش کنند.

 


حجت الاسلام سعادت فر در خاتمه تاکید کرد: مهمترین هدف مشترک دانشگاه ها و حوزه ها باید زمینه سازی صبح ظهور باشد و اگر طلاب و اساتید بتوانند در مسیر زمینه سازی ظهور حرکت کرده و کادر سازی کنند آن وقت است که در حقیقت دانشگاه و حوزه به وحدت رسیده اند.

کد خبر 1004749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha