اولویت عمره مفرده مشخص شد

اولویت‌های عمره مفرده 6 میلیون و 500 هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان عمره مفرده از طریق قرعه‌کشی مشخص شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم قرعه‌کشی عمره مفرده از بین 6 میلیون و 500 هزار نفر ثبت‌نام کننده‌ای که در شهریور‌ و مهر‌ امسال اقدام به سپرده‌گذاری و ثبت‌نام برای عمره مفرده کرده بودند عصر امروز با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، نماینده رئیس‌جمهوری، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و با حضور اعضای هیئت مدیره دو بانک ملی و ملت انجام شد.

در ابتدای مراسم قرعه‌کشی برای تعیین اولویت‌های عمره مفرده که در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد. علی لیالی، رئیس سازمان حج و زیارت گزارش کوتاهی از روند ثبت‌نام‌های عمره مفرده در سال جاری ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، قرعه‌کشی از بین 6 میلیون و 500 هزار نفر ثبت‌نام کننده عمره مفرده با استفاده از گوی و نرم‌افزار رایانه‌ای ویژه قرعه‌کشی انجام شد.

روند انجام قرعه‌کشی به این صورت انجام شد که ابتدا با استفاده از گردونه 7 گوی که هر گوی حاوی یک عدد بود انتخاب شد و مجموع عدد‌های انتخاب شده از طریق گوی یک عدد 7 رقمی را تشکیل داد. که رقم اول تا هفتم این عدد به ترتیب شامل اعداد 6، 4، 6، 5، 2، 7 و 5 بود.

در ادامه روند قرعه‌کشی عدد 7 رقمی انتخاب شده از طریق گوی به نرم‌‌افزار ویژه قرعه‌کشی داده شد و این نرم‌افزار از میان مجموع 6 میلیون و 500 هزار اسامی ثبت‌شده در سیستم اقدام به انتخاب گروه‌های اولویت به تفکیک هر یک از استان‌ها پرداخت.

در این نرم‌افزار گروه‌‌ها در مجموعه‌های 22 هزار نفری انتخاب شدند و این نرم‌افزار به صورت خودکار سهمیه هر استان را به تناسب آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان آن استان مشخص کرد.

با پایان یافتن پردازش اولویت‌ها از طریق این نرم‌افزار و تعیین اولویت‌های تمام 6 میلیون و 500 هزار نفر ثبت‌نام کننده عمره مفرده خروجی اولویت‌ها از طریق این نرم‌افزار ارائه شد و بنابر اعلام علی لیالی، رئیس سازمان حج و زیارت این اسامی و اولویت‌های مشخص شده که از اولویت 301 تا 600 را شامل می‌شود به دو بانک عامل ملی و ملت ارائه می‌شود و این بانک‌ها اولویت‌های انتخاب شده در مراسم قرعه‌کشی امروز را در اسرع وقت به ثبت‌نام کنندگان اعلام می‌کنند.

لیالی درباره نحوه اعلام عضو‌های انتخاب شده در مراسم قرعه‌کشی اظهار کرد: بر اساس توافقی که با دو بانک ملی و ملت انجام شده این بانک‌ها اولویت‌های انتخاب شده را از 4 طریق پیامک، ارسال مکتوب نتیجه قرعه‌کشی به سپرده‌گذاران، قرار دادن نتایج اولویت‌ها در سایت بانک‌ها و از طریق شعب بانک ملی و ملت در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 100485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha