پویش لبخند رضایت با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند به همت بانوی خیر اراکی

پویش لبخند رضایت با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند سطح شهر اراک به همت بانوی خیر اراکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهرام حسین آبادی» امروز در مراسم  پویش لبخند رضایت که به همت خیره گرانقدر شهین شاه صنمی و با همدلی و همکاری خیرین و نیکوکاران در دبستان خیر ساز شاه صنمی با هدف کمک به خانواده دانش آموزان نیازمند برگزار شد، گفت: همدلی و مهربانی همواره در جای جای ایران اسلامی به چشم می خورد و این همدلی سبب گره گشایی از مشکلات محرومین و نیازمندان است.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه  و میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، افزود: روز پرستار نیز مزین به نام مبارک حضرت زینب سلام الله علیه است که این روز بزرگ فرصت مناسبی برای تقدیر از پرستاران و زحمت کشان در این عرصه است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) الگوی برای تمامی انسان ها است، ادامه داد: این بانوی بزرگ نمونه ای کامل از صبر، شکیبایی، ولایتمداری و عفت و پاکدامنی است که همگان باید از ایشان در کار و زندگی خود الگو بگیرند.

 

وی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران بیان کرد: کمک به نیازمندان و محرومین امری ضروری است و این مهم باید به عنوان یک فرهنگ متعالی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

حسین آبادی اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران در راستای کمک به نیازمندان جامعه، همواره یار و یاور آموزش و پرورش هستند و تلاش های زیادی در این راستا می کنند.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی همدلی و همراهی با یکدیگر را سبب شادی دل همگان دانست و بیان کرد: اگر همدلی و همبستگی نباشد مشکلات زیادی برای جامعه به وجود می آید.

«مهین شاه صنمی» نیز در این مراسم در سخنانی کمک به همنوعان را از دستورات دینی دانست و بیان کرد: گروه یاران همدل به همت اینجانب و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تشکیل شد و مورد استقبال گسترده افراد به ویژه بانوان فرهنگی قرار گرفت.

 

این بانوی خیر فرهنگی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: امید است که همگان به ویژه بانوان بتوانند ادامه دهنده راه این بانوی بزرگ باشند و با الگو گیری از ایشان گام های مثبتی در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی بردارند.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه یاران همدل بیان کرد: ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات برای هموطنان به ویژه محرومین و نیازمند با فعالیت در این گروه و جمع آوری نذورات و کمک های خیرین به یاری خانواده دانش آموزان نیازمند و دیگر آسیب دیدگان از کرونا پرداختیم که خوشبختانه این گروه مورد استقبال گسترده افراد به ویژه بانوان قرار گرفت.

 

در این مراسم یکصد و 10 بسته معیشتی، به ارزش هر بسته 5 میلیون ریال توسط خیر گرانقدر شاه صنمی، تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، تن ماهی، کره، پنیر، حبوبات و ... بود که با رعایت پروتکل های بهداتشی و حفظ شان این عزیزان در بین خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

کد خبر 1005400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha