سلامت و امنیت جسمی ما را در گرو تلاش پزشکان و پرستاران است

آیت الله حسینی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: سلامت و امنیت جسمی ما را در گرو تلاش پزشکان و پرستاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» پیش از ظهر امروز (30 آذر ماه) در آئین تجلیل تعدادی از پرسنل پرستار که در بخش های مختلف بیمارستانی و اورژانس مشغول فعالیت بودند، اظهار کرد: قشر زحمت کش پرستار با با به خطر انداختن جان خود، در راستای سلامتی مردم تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران در زمینه سلامت جسمی و روحی بیماران در بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی کارهای ارزشمندی انجام می دهند.

وی ضمن تمجید از نقش پرستار و خدمات آنها در راستای سلامت افراد جامعه، ادامه داد: دفاع از سلامتی و بهداشت مردم در همه شرایط به ویژه در مقابل بیماری کرونا کار ارزشمندی است که توسط پرستاران و پرسنل درمانی انجام می گیرد.

آیت الله حسینی به تحت تاثیر قرار گرفتن ابعاد زندگی بشر در نتیجه انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس منحوس همه مراکز اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی دنیا را به تعطیلی کشانده، ولی پرستاران با حضور خود در صحنه و رسیدگی به امور بیماران، در این راستا گام ارزشمندی بر می دارند.

امام جمعه یاسوج سلامت و امنیت جسمی ما را در گرو تلاش پزشکان و پرستاران دانست و گفت: باید ضمن تقدیر از سربازان عرصه سلامت، روز پرستار را نیز گرامی بداریم.

گفتنی است در این آئین که توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد و در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از هفت پرستار و پرسنل کادر درمانی در بخش ها و بیمارستان های مختلف شهر یاسوج با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1005781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha