اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با انعقاد تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان

با انعقاد تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان برنامه‌های مشترک فرهنگی در مناسبت‌های ملی مذهبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در نشست شورای معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان که با حضور مدیرکل و رییس گروه برنامه‌ریزی و فناوری تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت عظیمی در حوزه مردمی دارد و در جامعه از مقبولیت برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی، مداحان و روحانیون برنامه‌های مشترک فرهنگی دارند که با مشارکت صدا و سیما می‌توان اجرا کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: صدا وسیمای مرکز کردستان آماده ارائه ایده‌های فرهنگی برای برنامه‌سازی در صدا و سیماست و از ایده‌های تشکل‌های مردمی تبلیغات اسلامی استان استقبال می‌کند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اعلام کرد: صدای مرکز استان این آمادگی را دارد که در واحد صدای استان در ایام فاطمیه مسابقاتی ویژه این ایام با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: تبلیغات اسلامی دارای تشکل‌های مردمی گسترده‌ای است که هیئات مذهبی، مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و مبلغان است که ظرفیت گسترده‌ای برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در استان به شمار می‌روند.

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان اعلام کرد: صدا و سیما و تبلیغات اسلامی دو نهاد فرهنگی است و ظرفیت‌های مردمی تبلیغات اسلامی می‌تواند در برنامه‌سازی صدا و سیما کمک کننده باشد.

 

وی افزود: با اجرای مسابقه ویژه ایام فاطمیه در صدای مرکز کردستان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان آماده اهدای هدایای برندگان مسابقه ایام فاطمیه در قالب جوایز نقدی است.

کد خبر 1005874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha