طرح از فرشته تا فرشته ها با محوریت قدردانی از زحمات جامعه پرستاران برگزار شد

شورمیج با اشاره به اهمیت قدرشناسی از مدافعان سلامت به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) گفت: طرح از فرشته تا فرشته ها با محوریت قدردانی از زحمات جامعه پرستاران برگزار شد.

« مریم شورمیج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین « از فرشته به فرشته ها» گفت: طرح از فرشته به فرشته ها به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) با همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری در مسجد جامع رزکان نو افزود: هدف از برپایی این آئین تقدیر و تشکر از جامعه پرستاران که به عنوان مدافعان خط اول سلامت است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح از فرشته تا فرشته ها در قالب هدایایی که تولیدی دست خود فعالان کانون فرهنگی هنری شهید مطهری است انجام شد بیان کرد: ظرفیت های قابل تقدیر نوآوری، تولید، خلاقیت، کارآفرینی از جمله محورها و شاخص های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در مسجد جامع رزکان نو است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا، تقدیر از نیروهای اورژانس ۱۱۵، کادر درمانگاه ها، پرستاران بیمارستان ها از جمله برنامه هایی بود که طی امروز یکشنبه ۳۰ آذر به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) انجام شد. 

 

 

 

 

کد خبر 1006031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha