۱۵۴ راهدار خراسان جنوبی آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان

جلال زاده گفت: ۵۷ اکیپ راهداری با ۱۵۴ نیروی انسانی در فصل زمستان آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسدالله جلال زاده» امروز (یکم دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت روز حمل و نقل و روز راهدار اظهار کرد: به جهت حماسه‌ای که رانندگان بخش کالا در سال ۱۳۶۲ در جهاد تخلیه بنادر آفریدند، ده سال بعد شورای فرهنگ عمومی روز ۲۶ آذر را به نام روز حمل و نقل و رانندگان نام‌گذاری کرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: همچنین یکم دی ماه آغاز فصل زمستان باران، برف و حوادث متعدد جدی است، و این روز به‌صورت نمادین روز راهدار نامیده شده است و فاصله این دو مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری نام‌گذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه ۳۳ راهدارخانه در خراسان جنوبی فعال است، گفت: ۳۴ اکیپ راهداری در جاده های استان برای فصل زمستان مستقر شدند.

 

جلال زاده ادامه داد: بیش از ۷۶ دستگاه از ماشین‌آلات سنگین با ۱۵۴ نفر نیروی راهدار در فصل زمستان آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۱ هزار و  ۲۰۱ راننده در بخش حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند، عنوان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۶۰۰ راننده  وظیفه حمل و نقل کالاها و بارهای اساسی را برعهده دارند و هزار و ۶۰۰ راننده نیز جابه‌جایی مسافران را در جاده‌ها انجام می‌دهند.

 

به گفته وی با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلات خاصی برای رانندگان در بخش مسافری به وجود آمد و با سختی و درآمد حداقلی اجازه ندادند که تاکنون در حمل و نقل بار و مسافر، خللی وارد شود.

 

 

کد خبر 1006180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha