کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان

آزادبخت، از کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان به یک چهارم خبر داد و گفت: تعداد فوتی ها نیز کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «صالح آزادبخت»، امروز(1دی)، در نشست هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: یک هزار و ۱۵۰ تخت بستری برای بیماران کووید ۱۹ استان اختصاص یافته که هم اکنون ۲۴۰ عدد از این تعداد در اختیار بیماران است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: این آمار به چهارم کاهش یافته است.

 

وی با بیان اینکه اکنون ۹۱۰ تخت بیمارستانی مختص کرونا خالی شده است، ادامه داد: ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ها و ۵۲ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های لرستان بستری هستند.

 

آزادبخت اظهار داشت: تعداد فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا نیز در استان لرستان از ۱۵ نفر در روز به میانگین سه تا ۶ نفر کاهش یافته است.

 

گفتنی است، تا ۲۹ آذر ۵۹ هزار و ۲۸۰ شهروند لرستانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و از این تعداد یک هزار و ۲۶۳ نفر نیز جان باخته اند.

 

کد خبر 1006336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha