تولید و اجرای ۱۵۰۰ برنامه طی ۶ ماه نخست امسال در  فضای مجازی

احسانی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۰۰ عنوان برنامه برای پخش در فضای مجازی تولید و ارائه شد، گفت: استان همدان در زمینه تولید محتوا به عنوان یکی از استان‌های برتر در کشور انتخاب شد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فرهنگ و هنر با توجه به اهمیتی که به عنوان زیرساخت جامعه دارد، هیچگاه نمی تواند تعطیل شود، بنابراین با توجه به شرایط کنونی برنامه های فرهنگی و هنری شکل دیگری به خود گرفته و از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه شرایط کرونا دشواری هایی ایجاد کرده، افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، بسیاری از برنامه ها، جشنواره ها و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی اجرا می شود.



وی ادامه داد: هنرمندان استان یک هزار و 500 محتوای هنری مرتبط با فضای مجازی را از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تولید و منتشر و در این زمینه رتبه نخست کشور را کسب کردند.

 

احسانی افزود: همچنین فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان در کشور رتبه نخست را کسب کرد و مورد تشویق و قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و نخستین جشنواره مطبوعات غرب کشور را در تقویم فرهنگ و هنر همدان برای سال جاری برنامه ریزی کرده ایم که به دلیل بحران کرونا معلق مانده است.

 

وی بیان کرد:  ۹۸ آموزشگاه فرهنگی و هنری در استان فعالیت دارند که هیچکدام از آنها تعطیل نشده اند و فقط طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت مقطعی فعالیت آنها متوقف شده که دوباره برنامه های آموزشی خود را با فروکش کردن کرونا از سر می گیرند.

کد خبر 1007047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha